søndag 3. november 2013

Bursdagskort med gavelommer

Hei igjen! :)
Vil vise dere et siste kort før jeg tar kvelden..
Dette er et bursdagskort jeg lagde på bestilling for en stund tilbake.
Arkene jeg har brukt er fra Pion design. Elsker den fersken fargen på disse arkene!
Den fantastisk nydelige jenta er fra Saturated Canary. Jeg ble helt forelsket i dette stempelet og det er så morsomt å fargelegge! Fargelene jeg har brukt er:
Hår: E47-44-43-42-41
Hud: E93-51-50-21
Kjole og hårbånd: R22-21-02-01-00-000
Gule blomster: Y21-13 og YR27
På ønske fra han som bestilte kortet, lagde jeg fire gavelommer inni kortet, hvor jeg puttet fire forskjellige tags inni. På tagsene stod det forskjellige gaver som den heldige jenta hans kunne velge. Jeg glemte selvfølgelig å ta bilde av tagsene, men du kan se toppen av de pyntet med blomster titte opp av pakkene.
Tusen takk for at du besøkte bloggen min! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar