mandag 4. november 2013

Avskjedskort med gaveskuff

Hei igjen, alle sammen!
Her er et avskjedskort jeg lagde til en kollega som sluttet.
Dette er jo farger jeg elsker.  Arkene fra Pion design er fantastiske og passer godt til hverandre. Blomstene er fra Wild Orchids, en av mine store favoritter. Den nydelige jenta er fra My Besties og jeg forelsket meg helt i serien da jeg så hun her. Fargela henne med copics og brukte litt glitter og perler for å få henne til å skinne litt ekstra.
Fargene jeg brukte er:
Hud: E93-51-50-21
Hår: E43-42-41-31-30 og Y21
Gul: Y21-13-11
Fersken: R22-20-02-01-00-000
Grønn: YG95-93-91
Jeg lagde en gaveskuff i kortet som vi la et nydelig perlearmbånd inni.
Festet en liten charm foran på skuffen så det ble enklere å åpne. Brukte litt "Shabby White" empossingpulver rundt på kortet, jeg er helt frelst, hehe! 
Tusen takk for at du besøkte bloggen min! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar