mandag 4. november 2013

Bryllupskort

Hei alle sammen!
I dag vil jeg vise dere et bryllupskort jeg lagde i sommer.
Jeg elsker arkene fra Maja Design og serien "Sofiero" er helt fantastisk. Arkene passer så godt sammen og det er farger jeg er veldig glad i. Bakgrunnen og brudeparet er fra Magnolia, bruden er så nydelig. Jeg pyntet henne litt ekstra med glitter og perler. Motivene har jeg fargelagt med copics:
Himmel: B95-93-91 go blender
Gress og blader: YG95-93-91
Trær, kirke og vei: E47-44-43-42-41
Hud: E93-51-50-21
Hår: E44-42-41
Bruden: W2-00, RV93-91 og blender
Brudgom: C7-5-3-1
Denne gangen lagde jeg et "bokkort". For et nytt kapittel i deres nye liv som ektepar!
Endelig fikk jeg brukt "oppskrift på kjærlighet" stempelet mitt. Syns det er så herlig! Og ekstra gøy å bruke de søte små flaskene for å få med et par av ingrediensene.

Tusen takk for at du besøkte bloggen min! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar