søndag 7. februar 2016

Gjestedesigner hos Kreativ Scrapping - "Forst-smykkeskrin"

Hei alle sammen! :)
Denne måneden har jeg vært så heldig at jeg har blitt spurt om å være gjestedesigner hos Kreativ Scrapping. Det ville jeg selvfølgelig! ;) 
Månedens tema hos Kreativ Scrapping er "glede". Jeg elsker å glede andre og det er det jeg bruker hobbyen min mye til, foruten om at den gleder meg. ;) Til vanlig er det stort sett kort det går i, men innimellom får jeg ånden over meg og vil lage noe "litt større". Det vil si et litt anderledes papirprosjekt, som en barnevogn, lommebok, veske eller som i dette tilfelle, et smykkeskrin.
Jeg har nemlig verdens herligste niese på 4 1/2 år (ja, det er veldig viktig å få med det 1/2 året...), som eeeeelsker Elsa. Jeg klarte ikke dy meg og satt i gang å lage et smykkeskrin (hun elsker å pynte seg også) med tema Frost. Jeg har laget et smykkeskin en gang tidligere, men da lagde jeg flere skuffer av papp. Denne gangen gjorde jeg det veldig enkelt og brukte en nydelig eske fra Søstrene Grene, som jeg pyntet. Så enkelt kan det altså gjøres. ;)
Jeg fant et gratis motiv av Elsa på en av Disney sine fargeleggingssider, skrev det ut på Perfect coloring paper og fargela motivet med Copics. Elsa sin kjole MÅ jo glitre, har jeg lært av min niese. Så, jeg tok Stickles glitter lim over hele kjolen, så den skulle skinne ekstra fint. Til slutt brukte jeg Liquid pearls for å lage en perle-effekt på kjolen, noe jeg angret på litt for seint, da det allerede hadde begynt å tørke. Vel, ingenting å gjøre med det. Elsa lager jo snø og is, så jeg brukte en die for å  lage snøkrystaller som jeg festet på kjolen og hånden til Elsa.
Jeg elsker å bruke blomster på mine prosjekter og en av mine absolutte favoritter er Wild Orchid Crafts, som Kreativ Scrapping har et stort utvalg av. Her har jeg også brukt noen nye blomster fra Prima og noen blomster som har ligget så lenge i skuffen at jeg ikke aner hvor de er fra, hehe. Jeg har også brukt en puncher og en die for å lage sommerfugler av ark fra Prima.
Link til de fleste tingene jeg har brukt på dette prosjektet finner du her:

Material liste: 
Ark:
Pynt:
Fargelegging/glitter/embossing:
Verktøy:

Håper dere likte mitt Frost smykkeskrin og tusen takk for at jeg fikk være gjestedesigner hos Kreativ Scrapping denne måneden. Jeg kommer gjerne tilbake! ;)

Besøk meg gjerne på facebook og instagram: @ninashobbyrom

Stor klem fra Nina :)

1 kommentar:

  1. Hei Nina :-) Jeg har sendt deg en pm på facebook, har du sett den?

    SvarSlett