søndag 14. desember 2014

Desemberutfordring hos Hjerteboden ♥

Jeg har fått den glede av å bli en del av Hjerteboden sitt nye design team. Vi er allerede igang med vår første konkurranse - desemberutfordring med tema JUL! :) Vi vil se din julekreasjon, som kan være alt hva du ønsker å lage, så lenge det er julerelatert. Vinneren stikker av med et gavekort på 150,- kr i vår nettbutikk.

Her er mitt første inspirasjonsbidrag til desemberutfordringen:
Jeg har laget på bestilling, tre tags til å henge på vinflasker til julegave. Tre heldige menn får altså disse tre frekke damene på vinflaksen sin i år.
Noe litt uten om det vanlige "uskyldige" kortene jeg lager, hehe. De tre damene er fra Kenny K og de er fargelagt med copics. De fleste arkene jeg har brukt er fra Maja Design. De fleste blomstene jeg har brukt er fra Wild Orchid Crafts. Både tusjene, blomstene og arkene jeg har brukt, kan dere inne i Hjerteboden sin nettbutikk.
Håper dere likte mine "frekke" julegaveidéer! Blir veldig glad for alle kommentarer, både ris og ros! Gleder meg til å se deres bidrag til julekonkurransen vår! :)

Juleklem fra Nina 

1 kommentar:

  1. Disse damene var rett og slett helt herlige. Herlig utformet, og flott fargelagt. Min absolutte inspirasjon inne hos hjerteboden ;-)

    SvarSlett