onsdag 7. mai 2014

Vinterbryllupskort - Happily ever after ♥

Hei alle sammen! :) Etter en altfor lang blogg pause, vil jeg dele med dere noen kort jeg har laget siden sist. Jeg har desverre slitt med kraftig senebetennelse i armen og har derfor vært "sykemeldt fra hobbyrommet". Derfor har det vært lite aktivitet fra min side de siste månedene.
 Jeg vil starte med å vise dere et vinterbryllupskort jeg lagde på bestilling i desember, til et par som feiret sin 5 års bryllupsdag. Nydelige "Runaway bride" fra Magnolia, har jeg fargelagt med copics og pyntet med glitter og perler. Kirkebakgrunnen er også fra Magnolia, fargelagt med copics og pyntet med "Snow Marker" for å få en snø effekt. Bak motivet har jeg gjemt en liten søt tag. ♥ 
En enkel innside som matcher forsiden av kortet. Alle arkene er fra Pion design. Han som bestilte kortet ønsket et stort blankt ark inni, da han hadde lagd et dikt han gjerne ville skrive inn selv. 
 Jeg malte med hvit "crackle paint" på et trehjerte som jeg pyntet med sammen med blomstene som er fra min store favoritt WOC. Jeg liker så godt effekten den malingen gir. Rund om på kortet har jeg brukt Frantage "Shappy White" embossing pulver.
Kommentarer tas imot med glede! Tusen takk for at du besøkte bloggen min! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar